W miniony weekend online-plac firma Betfair stała się pierwszym букмекерским marki, który użył Google Glass live on air w ramach szerszego planu strategicznego rozwoju indywidualnych produktów dla Glass w ciągu całego 2014 roku kasyno antib es route de grasse. 5 lipca Barry Orr, rzecznik Betfair, nosił szkła z zestawu słuchawkowego podczas reportażu na żywo z Лестерского toru, aby informować widzów w czasie rzeczywistym o wynikach, nie biegunach i жокеях i zmianach cen.Alex Deacon, dyrektor Betfair innowacji produktów, wyjaśnił, że firma jest bardzo dumna z faktu, że pierwsza podjęła Szkło i że korzystanie z innowacyjnej technologii podczas telewizyjnych automatów do zakładów firmy-to tylko pierwszy krok".Betfair nie tylko optymalizuje zgodność swojego istniejącego produktu z nowej, szybko zdobyła szerokie rozpowszechnienie technologii, ale i rozwija specjalną "klosz", która zapewni wyjątkowe doświadczenie stawek dla użytkowników szkła.Liczy się w końcu używać szklanych zestawu słuchawkowego we wszystkich swoich automatach do zakładów, w tym Poranną linii Chanel 4, Sky Sports News i Irlandzkiej RTE, aby zapobiec szybko zmieniające się aktualizacji i współczynniki od znaczenia do tego, jak one mogą być uzyskane, strawione i отрыгнуты widzów".Deacon powiedział, że Betfair zachwycony potencjału, założonego w nowych technologiach, aby poprawić doświadczenia stawek klientów w taki sposób, "aby oni tylko patrzyli na ceny na swoich telefonach, tabletach lub komputerach".Kontynuował: "Zakłady przeszły od prostego postawieniu zakładu i gotowości jej wygranej lub przegranej.Klienci chcą pozostać w kontakcie ze swoimi stawkami w ciągu dnia i gdziekolwiek są.Szkło i inne nowe technologie pomagają nam stworzyć tę bezproblemową łączność". splish splash syrenka automat do gry.