Dyrektor generalny Mr Green Ltd Йеспер Керрбринк uważa, że hazard przemysł musi "utrzymać równowagę" z reklamami – i tylko sama jest winna obecnej krytyki.Reklama hazardu zyskał szeroką gamę opozycji w ostatnich miesiącach, kiedy to włoska koalicyjny rząd ogłosił o całkowitym zakazie (od 1 stycznia 2019 r.), a Australia zakazała reklamy hazardu podczas gier sportowych.Zasady jak w wielkiej Brytanii, jak i w Hiszpanii wezwali do takich działań, i Керрбринк uważa, że nie można się dziwić, jeśli ludzie "denerwują"."Powiedział Gambling Insider w wywiadzie: "Przemysł w pewnym stopniu to moja wina.Cały czas jesteśmy zanieczyszczeń płatna jednym i tym samym komunikatem.Dokonaj wpłaty tu i uzyskaj 500 darmowych obrotów itp najlepszy w gnieździe święty kapłan wanilia. w Końcu to uderzy w odpowiedzi."Jest wiele osób, rozdrażniony reklamy hazardu.Gry-rozrywkowy produkt, i wielu ludzi zużywają go, i musimy upewnić się, że robimy wszystko, co możliwe, aby zachować równowagę."Utrzymując równowagę, dyrektor generalny Mr Green Ltd przyznaje, że w branży należy różnicować metody, które łatwo mogą się wydawać "agresywne" i "chciwy"."Wyjaśnił: "Jest kilka branż, gdzie ludzie mają tyle poglądów na te rzeczy."Mało jest innych branż, gdzie ludzie mają tyle opinii.Myślę, że my, jako branża, powinny w dużej mierze winić siebie; być zbyt agresywny i mieć model biznesowy zakupu nowych klientów cały czas.To nie jest równomiernie w dłuższej perspektywie, i spotykamy się jak chciwi i głośne".Pełny wywiad z Керрбринком pojawi się w dzienniku Gambling Insider Malta Focus.Zarejestruj się tutaj do bezpłatnego dostępu. najlepsze kasyno online w USA bez depozytu 2021.