Sky Bet i Bet365 starają się zwiększyć szybkość swoich produktów do gier, uruchamiając szybki kanał statystyk graczy.Taśma, opracowany przez dostawcę treści sportowych Perform, pozwoli operatorom zawierać statystyki graczy i drużyn w bet-builders i request-a-bets, a Sky Bet i Bet365 są jej pierwszymi klientami.Jean Harlow, specjalista z zakładów SVP Perform, powiedział: "Jeśli robisz zakłady, obserwując wydarzeniach gry, takie jak rzuty, porządkowanie i przepustki, to wygląda na to, że patrzysz zupełnie nową grę."Oczywiście, gole nadal są najważniejsze, ale strzały zdarzają się dziesięć razy częściej, niż bramki, i od szerszego grona graczy, więc nowa podawanie Opta dała operatorom możliwość tworzenia nowych przekonujące wrażenia, skierowane do graczy, którzy występują w ciągu 90 minut".Operatorzy mogą bezpośrednio korzystać z danych w czasie rzeczywistym, albo korzystać z dostawców cen, akredytowanych przez dostawcę danych Opta.Sky Bet wprowadziła na rynek ten produkt za pomocą kampanii reklamowej, choć wspólna reklama produktów do gier w wielkiej Brytanii staje się bardziej skomplikowana, ponieważ operatorzy zamierzają wprowadzić dobrowolny wstępny zakaz reklamy podczas transmisji na żywo sportu, a Sky zamierza ograniczyć reklamę hazardu do jednego ogłoszenia na komercyjny przerwę od początku przyszłego sezonu Premier league w sierpniu.Bet365 zamierza rozszerzyć się w USA, po otrzymaniu odstąpienia od transakcji od Wydziału do walki z hazardem New Jersey do prowadzenia operacji w stanie poprzez swoją współpracę z internetowym bukmacherem, Hard Rock, a także współpracując z Resorts World Catskills w Nowym Jorku., który jeszcze nie jest w pełni zatwierdzone regulowane zakłady sportowe. jak długo trwa napad na diamentowe kasyno.