Reklamowy regulator Indiach, Rada ds rejs hazardowy plaża kakaowa fl. standardów Indiach (ASCI), niedawno opublikował listę wytycznych, mających na celu odpowiedzialnej reklamy, jeśli chodzi o promocję gier na prawdziwe pieniądze.Powodem tych wytycznych polega na tym, że rada uważa, że ten segment reklamy высокорискованным dla publiczności, zwłaszcza po wybuchu COVID-19, kiedy plac reklama znacznie wzrosła.Jednym z ograniczeń jest zakaz udawać kogoś w wieku poniżej 18 lat i to, że gry hazardowe nie powinny być dostarczone jako możliwość uzyskania dochodu lub możliwość zatrudnienia.Wszystkie reklamy powinny zawierać zastrzeżenie, który mówi: "Proszę, graj odpowiedzialnie".W sumie, konsumenci powinni być poinformowani o tym, że gry na prawdziwe pieniądze niosą w sobie ryzyko finansowe i mogą prowadzić do szkodliwych nawyków.W Indiach każdy z 28 autonomicznych zjednoczonych ma przywilej zarządzać branży gier na swoim terytorium, ale ASCI wyznacza standardy etycznego reklam na terenie całego kraju.Członkowie rady reprezentują reklamowy biznes i społeczeństwo obywatelskie, a reklama, która nie spełnia zalecenia rady, nie może być transmitowany w telewizji w Indiach.W wyniku ASCI stara się zagwarantować, że działania promocyjne będą prowadzone zgodnie z odpowiednimi gry standardami. casino bd de la corderie marseille.