BetVictor uruchomiła rynek man of the match (MOTM) do gry w Premier league po uzgodnieniu wyłączne partnerstwo z dostawcą danych WhoScored.com.Rynek MOTM zostanie ustalona danymi, a nie opinią, a wynik zostanie zainstalowany i dostępny jest dla graczy w ciągu 10 minut po zakończeniu meczów.BetVictor planuje wypuścić na rynek ten produkt w inne ligi piłkarskie na całym świecie na późniejszym etapie.Jest to rynek, który BetVictor zwróciła się do swojej oferty po tym, jak radziłam sobie bez niego przez kilka sezonów.Chris Edwards, kierownik działu automatyzacji handlu BetVictor, powiedział: "Wśród naszych klientów istnieje silny apetyt na osobie na rynku gier, który jest obiektywny i spójny, a nie tym, którzy opierają się na opiniach ekspertów i często jest wiodącym nadawcą.Rynek MOTM wcześniej był dostępny tylko dla gier telewizyjnych w EPL, ale już rozpowszechnili go na wszystkie gry EPL w ciągu pierwszych weekendów.Nadal jesteśmy zobowiązani do tego, aby dać graczowi w piłkę nożną najlepszy stosunek jakości do ceny" domek w coushatta Casino Resort. Zaangażowani dane obejmują złożone dane dla graczy, którzy WhoScored.com wyświetla na swojej stronie internetowej i zawiera ilość przewrócił się i przejęć przez obrońcą, na przykład, w zależności od rodzaju danych, które wchodzą w DraftKings i Fanduel's fantasy sports scoring systems. gdzie mogę kupić używane stoły do ​​pokera.