GambleAware niedawno uruchomiła nową reklamę skierowaną na problematycznych graczy w wielkiej Brytanii (zobacz wbudowane reklamy poniżej).Organizacja charytatywna także zlecał partnerom Regulus przygotować dane o tym, ile hazard przemysł wielkiej Brytanii wydaje na marketing.Według badania, marketingowe koszty wzrosły o 56% z 2014 roku, osiągając £1,5 mld ($1,91 mld euro), w 2017 roku.Ale czy te cyfry czymś, o co trzeba się martwić sektora, i dostała się czy GambleAware w cel swojej nowej reklamy związane z piłką nożną?Redakcja Gambling Insider rozmawia w tej sprawie.TAK - Nathan JoyceNajnowsza reklama Gambleware sprytnie wykonane, w tym ludzi z wszystkich warstw społeczeństwa, które cieszą się piękną grą.I nadal gry hazardowe potencjalnie odbierają im to przyjemność.Ich miłość do sportu zmieniła się stawkami, i piłka nożna, wygląda na to, odszedł na drugi plan.Pomysł utraty piłki i jego konfiskaty odzwierciedla dokładnie to.To dlatego, że teraz patrzą na mecz jak na możliwość postawić, a nie dla zabawy, kiedy to na podzielonym.Kontrola jest w rękach bukmacherów, i dlatego ludzie ciągną w sportowych na końcu ogłoszenia.Bombardowanie reklamy, wygląda na to, że w końcu wzięła swoją, i Gambleware stara się rozwiązać ten problem.Szacuje się, że Regulus Partners, tylko w 2017 roku brytyjska hazard przemysł wydała na reklamę i marketing 1,5 mld funtów.Z nich 149 mln funtów wydano na reklamę w mediach społecznościowych, że 53% więcej niż w 2014 roku holdem poker nas l oynan r. Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły również do 234 mln funtów, a więc o 15% więcej, niż w 2014 roku.Dlatego Sky wprowadza promocyjne ograniczenia na następną kampanię Premier league.Biorąc pod uwagę fakt, że obecnie jest dozwolone do czterech reklam o grach hazardowych za komercyjny przerwę, to prawie się zbyt wiele.Wpływ, jaki może mieć, może być szkodliwe.Chodzi nie tylko o zapobieganiu tym, aby ludzie robili zakłady, kiedy są one bardziej złoszczą; chodzi o walki z ogromną ilością reklam, narzucony ludziom w wielkiej Brytanii.Kampania #CanWeHaveOurBallBack został wprowadzony po to, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych problemowych graczy i zrobić tak, aby jak najwięcej ludzi wiedziało o konsekwencjach nieodpowiedzialne hazardu, co, moim zdaniem, jest kluczem.Tam powinno być więcej równowagi, a nie ciężkie huśtawka na rzecz promocji i współczynników od bukmacherów.Szanuję, że nie wszyscy ludzie będą pod wpływem reklamy, ale wydaje się, że nie można uniknąć hazardu, zwłaszcza poprzez kanały społecznościowe.NIE - Tim PooleOgłoszenieU GambleAware jest praca, i nikt nie może wątpić w szlachetności jej sprawy.Dokładnie tak, jak to dzieje się z osiągnięciem wyników, musi być dokładnie zbadany – tak samo, jak operatorzy gier hazardowych badane są regulatorami.Czy będzie nowa reklama GambleAware zostawić swój ślad?Czy jego komunikat jest wystarczająco silny, lub jasne?Czy miliony sportowych graczy, którzy kochają swoje zakłady na weekend, naprawdę stracił piłkę?Co ciekawe teraz, tak to jest kontrastowy podejście przez Atlantyk, gdzie tak wiele gier, analityków, specjalistów z branży i podekscytowanych nowych klientów podkreślają, jak wiele radości może dodać prosta sportowa stawka do sportowego doświadczenia.Jest to swego rodzaju rozrywka.DaneCyfry w nagłówkach, na pewno sprawiają, że czytanie interesujące z punktu widzenia B2B.W każdym razie, że prawie nie docenia telewizyjną reklamę i sponsoring – bardzo оклеветанную praktykę w ostatnich miesiącach-zakładając, że "tylko 15% całkowitych wydatków na marketing hazardu" jest skierowany na pierwsze i znacznie mniejszy odsetek na drugie.19%, mające na celu oddziałów, na pewno są dobrą wiadomością dla wielu witryn, podczas gdy 149 mln funtów (około połowa tej kwoty), wydane na portalach społecznościowych, są intrygujące kwotą, biorąc pod uwagę wielkość ekspozycji, które można uzyskać, skutecznie wykorzystując kanały społeczne za darmo.Ale czy naprawdę te liczby mówią o stanie hazardu w wielkiej Brytanii?Czy fakt, że 80% marketingowych wydatków stanowią obecnie w internecie, naprawdę rewolucyjnym odkryciem w świecie technologii cyfrowych?Minusem jest to, że nie ma punktu odniesienia.O ile wzrósł dochód z licytacji w wyniku reklamy?W jakim stopniu jest to wynikiem zwiększenia wydatków na zapewnienie zgodności z wymogami marketingu?Dane te byłyby znacznie bardziej przydatne, gdyby ich w porównaniu z tym, ile inne branże wydają na marketing cyfrowy.Istnieje podejrzenie, że jest to tylko kropla w morzu w porównaniu z budżetem Amazon czy Facebook.Zobacz, co myślisz o reklamie GambleAware w wideo poniżej: kup żetony do pokera Zynga na sprzedaż.