Andrew Дагналл mówi wyłącznie z Gambling Insider na temat personalizacji doświadczenia bukmacherów, uczyć się od Spotify i roli AI narzędzi CRM.Rozmawialiście już o zalecenie instrumentach Spotify i Netflix.Co można wyciągnąć z tej branży online-гемблинга?Przypuszczam, że najbardziej oczywiste jest to, że pierwsze co robią takie aplikacje jak Spotify i Netflix, to rozpoznają mnie jako osobę.Na przykład, w Spotify strona główna skutecznie poświęcony lub koncentruje się na tym, co oni wiedzą o mnie.To, że zakłady nie mogą zrobić w tej chwili, to rozpoznać mnie jako osobowość na każdym poziomie, ponadto, gdy wejdę w system.On może powiedzieć "Cześć, Andrew", ale w równym stopniu, i zauważyłem w rozmowie ze mną, że nie identyfikuje się z moim konkretnym zachowaniem lub moich preferencji użytkownika.Co to oznacza z punktu widzenia doświadczenia, i że jest to bez wątpienia oznacza z punktu widzenia миллениалов, to to, że z wszystkich instrumentów danymi myślę, że tracą oni możliwość stworzyć ten apetyt na platformie.W jakim stopniu operatorzy one, pozwalając swoim platformach rozwijać osobowość?Jak myślisz, dlaczego to się stało?Ja naprawdę rozumiem, że większość sportowych książek są osoby niepełnosprawne do tego stopnia, że duża część tego, co oferują, jest bardzo silnie zależy od tego, kto jest ich zewnętrznym dostawcą.Jest bardzo mało sportowych książek, które, powiedziałbym, posiadają w pełni swoim produktem, więc opierają się one na innych dostawców do dostarczania wydarzeń, kursów, itp to kasyno Taj Mahal wciąż otwarte w atlantyckim mieście. myślę, że to, co teraz się zmienia, i to jest coś, w czym aktywnie uczestniczymy, ale coraz więcej tych dostawców sportowych książek teraz rozumieją, że operator chce mieć możliwość dostosować swój produkt do swoich konkretnych klientów.Rozmawiałem z operatorami, którzy działają na określonym terytorium, a w rzeczywistości wiedzą, że ich trzy konkurenta otrzymał dokładnie taką samą platformę, ponieważ pochodzi od tego samego dostawcy, co i oni, i dlatego zostały one ograniczone z punktu widzenia tego, że mogą się rozwijać.Jak Bettorlogic personalizację doświadczenie w pracy ze sportowymi książkami?Po pierwsze, około trzech-czterech lat temu stworzyliśmy oprogramowanie, które analizuje historię zakładów konsumenta.Teraz masz to jak anonimowe dane, więc nam przypisany identyfikator konkretnego klienta.Następnie wprowadzamy w nasze oprogramowanie pewne kluczowe elementy, a wszystko to tworzy profil.Jestem pewien, że zdasz sobie sprawę, że mogę należeć do dwóch lub trzech różnych szynach grup.Mogę być graczem w piłkę nożną przed meczem, ale kiedy mogę umieścić w grze, moje zachowanie różni się od stawek przed meczem, i ja też mogę być kimś, kto, kiedy jest major golfa, stawia na golfa.To, co robimy, to tworzymy profil konkretnych graczy, dlatego wiemy, jakie są niektóre z tych preferencji, i wiemy z zebranych danych, jaki będzie prawdopodobny zachowanie konkretnego klienta.Bettorlogic ma takie tematyczne produkty, jak Football Forum Labs i Nextbet.Jak słusznie mówić, że za mało dostawców skupiają się na nich?Jeśli tak, to dlaczego?Przeszliśmy przez bolesny proces z książkami sportowymi.Spójrz na to, co historycznie stało się z cyfrowymi książkami sportowymi.Przede wszystkim, są one bardzo koncentrują się na pozyskiwaniu klientów, dlatego rozdawali te wszystkie bonusy i podpisywali jak najwięcej klientów.Potem włączyły się w to, co ja bym nazwał rynku rasą, więc czuli, że muszą zaoferować 500 предсоборных piłkarskich rynków.Teraz wszelkie dane, które patrzymy, wiemy, że około 90% aktywności koncentruje się wokół bardzo niewielu rynków.Wiele z tych rynków są zupełnie nieistotne, ale bukmacher staje się dominującym na wszystkich tych rynkach.Teraz myślę, że oni zaczynają rozumieć, że muszą trzymać się za swoich klientów i pytają: jak ty to robisz?To może być nie nadający się do zastosowania, ale w jakim stopniu GDPR затруднил personalizację doświadczenia?Otrzymaliśmy wiele porad prawnych na ten temat, ale rzecz w tym, że nie znamy żadnych danych osobowych ani jednego z klientów, z którymi mamy do czynienia.GDPR naprawdę jest przeznaczony do ochrony tego, co nazywam swoimi danymi osobowymi: imię moje, e-mail i adresy.To, co myślę, że będzie się działo, i zauważyłem to na stronach internetowych, nie zajmujących się zakładami, to miejsce, gdzie zazwyczaj pytał: "czy akceptujesz nasze zasady i pliki cookie?" teraz zacznie się mówić: "jeśli dasz nam szansę, możemy poprawić swoje doświadczenie".To zaczyna być stosowane w handlu detalicznym, gdzie, jak tylko można umieścić znacznik wyboru, sklep internetowy będzie znać swój rozmiar i inne szczegóły i poinformuje cię o najlepszych ofertach.Myślę, że sportowe książki też mogą iść tą drogą.Jak skuteczne są dobrowolne mechanizmy jak narzędzia marketingowe?W bardziej ogólnym sensie, jeśli masz ochotę przyczynę, która nie jest opinią, że stanowią część informacji, która mówi "to historycznie to, co się stało", a zatem, dlaczego jest to dobry wskaźnik, to otrzymasz aktywność wokół niego.Jeśli definiujesz podpowiedź o wymiarze lub symulację dziennych jak rekomendacyjny narzędzie, to myślę, że są one skuteczne w tym sensie, że pomagają klientom w podejmowaniu decyzji.Myślę, że jeżeli okazujecie pomoc, gdy chodzi o podejmowanie decyzji, coś w tym jest siła napędowa.Na ile prawdopodobne jest, że w najbliższych latach zobaczymy więcej sztucznej inteligencji, używanego jako część narzędzia CRM?Myślę, że jeśli chodzi o zakłady sportowe, tutaj zaangażowanych jest bardzo wiele emocji.Jeśli stawiam na jezdzie i mój koń przegrywa z powodu krótkiego głowy lub szyi, uważam się невезучим i dość często reaguję na to.Myślę, że AI jest dość trudno namierzyć takie zachowanie i reakcję na niego.Co może zrobić przemysł w ogóle, aby poprawić zakres personalizacji doświadczenia?Nie widzę absolutnie żadnego powodu, dlaczego nie można mieć doświadczenia stawek, kiedy jest mi bardzo mało trzeba uciekać z tej strony domowej.Myślę, że tego właśnie oczekują миллениалы.Oczekują oni, że ich aplikacje będą uczyć się na tym, co robią.Byłem na meczu piłki nożnej ze swoim synem, i chciał postawić, ale za 15 minut ustąpić, bo faktycznie nie można postawić.Nawet jeśli będę chciał zrobić jedyną zakład, to może okazać się dość bolesną procedurą.Co okazało się, szczególnie podczas Mistrzostw świata w piłce nożnej w takich obszarach, jak Afryka, to to, że jeśli utworzono stosunkowo prosty hub, gdzie można się zarejestrować, zalogować się i postawić, nie wychodząc, to było bardzo atrakcyjne dla graczy.Mogli go otworzyć; widzieli powodu, aby postawić, albo do gry, lub w czasie, i nie musieli przechodzić przez proces wyszukiwania wokół, aby znaleźć swoje konkretne stawki.Mnie nie zdziwi, jeśli zakłady naprawdę упростятся. to texas holdem i poker ten sam.