W tym tygodniu operatorzy gier hazardowych mogli odetchnąć z ulgą, gdy angielska premier league w końcu wróciła ze swojego trzymiesięcznego przerwy COVID-19.Po długim lecie bez sportu, gdy operatorzy ze wszystkich sił starali się złagodzić skutki spadku dochodów, zwrot jednej z najbardziej popularnych bukmacherów lig na świecie byłoby muzyką dla uszu przywódców całej branży.Jednak to uczucie ulgi, być może, był krótkotrwały, ponieważ zwrot dużych sportów spowodowało również zwykłe negatywny uwagę mediów.The Mirror opisała strach przed "hazardu szaleństwo" przed powrotem do Premier league.W artykule cytowane są słowa ministra sportu wielkiej Brytanii Nigel Хадлстона, który wezwał skupić się na odpowiedzialnego hazardu, ponieważ sport wraca na ekrany fanów na całym świecie.Komunikat Хадлстона, jest z pewnością jednym z tych, z którymi większość operatorów mogą się zgodzić.W rzeczywistości brytyjscy operatorzy pokazali swoje zaangażowanie na rzecz upowszechniania odpowiedzialnego wiadomości o grach hazardowych, gdy zastępuje wszystkie reklamy hazardu bardziej bezpieczne informacjami o grach hazardowych podczas pandemii COVID-19 – to, że The Mirror nie włączyła w swój artykuł.Według "The Guardian", Claire Murdoch, dyrektor ds jedzenie w planet hollywood casino. zdrowia psychicznego NHS England, ostrzegła, że operatorzy mogą korzystać z powrotem sportu z "agresywnymi kampaniami".Ona powiedziała: "Powrót piłki nożnej będzie momentem emocji dla milionów, ale to nie powinno być usprawiedliwieniem dla hazardu firm, aby otworzyć bramy zależności.-Ponieważ moi koledzy spędzili cały ten rok na to, aby chronić ludzi przed globalnej pandemii, która zdarza się raz na pokolenie, ostatnią rzeczą, że trzeba personelu i pacjentów NHS, to by nieodpowiedzialna reklama hazardu branży powodował im do uniknięcia szkody.Podczas gdy pragnienie Murdocha uniknąć zwiększenia problemowych hazardu, jest z pewnością zrozumiałe, jej słowa ostrzeżenia, może trochę zbędne.W ciągu 2019 roku brytyjski przemysł dostała się pod ostrzał z wielu źródeł, ale w rzeczywistości operatorzy, wygląda na to, przybyli na jezdzie z branży kilka lat temu.Zarząd zakładów i gier hazardowych (BGC) dobrze działa jako jeden głos dla branży, jak w pozyskiwaniu swoich członków do odpowiedzialności, jak i w walce o swój kąt, gdy jest to konieczne.Świadczy o tym aktywna reakcja organizmu na problematyczne obawy hazardu podczas kryzysu COVID-19.Jest również oczywiste, że wezwania do bardziej rygorystycznej regulacji hazardu rosną w wielkiej Brytanii.Przykładem tego może służyć jako niedawny raport Parlamentarnej grupy Gambling Related Harm All Party Parliamentary Group, wzywający do zakazu reklamy gier hazardowych, ograniczenie stawek w wysokości £2 ($2,53) online slotów i zakazu wszystkich VIP-schematów, a także inne wskazówki.Biorąc pod uwagę to, że wersja starszego Ustawy o grach hazardowych z 2005 roku, wydaje się nieuniknione, a operatorzy muszą starać się unikać korzystania branżowych krytyków żadnych dodatkowych amunicji do stosowania wobec nich.Korzystanie z zalet powrotu sportu do wyciskania pieniędzy z problemami graczy, na pewno nie będzie działać w tym kierunku.Coś, co jest oczywiste z negatywnego uwagi mediów, spowodowane powrotem sportu, polega na tym, że opozycja branży będzie korzystać z każdej okazji, aby rozpalić strach wokół potencjalnej szkodliwości hazardu-potencjalne szkody, który w przeważającej części, nie przynosi owoców.To jest to, co widzieliśmy w obawach na temat ryzyka blokady COVID-19 na zachowanie w grach hazardowych, nagłośnione przez MEDIA.Na początku pandemii negatywne relacje w mediach było powszechne, ponieważ media ostrzegają o potencjalnych zagrożeniach izolacji.Mimo to, w ciągu całego kryzysu branża demonstrował swoje zaangażowanie w bardziej bezpieczne hazardu, działając w sposób odpowiedzialny pod nadzorem BGC.BGC opublikowała 10 obowiązku zapewnienia bezpieczeństwa klientów podczas pandemii, a wszyscy jej członkowie wzięli na siebie odpowiedzialność za bardziej bezpieczne hazardu.W rzeczywistości, oprócz obietnic chronić swoich klientów w czasie kryzysu, bukmacherzy nawet demonstrowali swoją hojność, poświęcając ponad 2,6 miliona funtów z Wirtualnego Grand Нэшнла organizacjom charytatywnym NHS.Oczywiście, problem hazardu to problem w wielkiej Brytanii i to, co powinno słusznie podjęta przemysłem.Ale po wizycie w kilku branżowych imprez i występów z liderami na całym rady, wydaje się, że operatorzy poświęcone tej sprawie – bardziej oddani niż im, być może, oddają hołd.Przemysł wielkiej Brytanii nie zawsze był w pełni doskonały, i z tego powodu jej słusznie skrytykował w przeszłości.Ale trochę uznania postępu, który osiągnął, będzie mieć duże znaczenie. vente en ligne geant casino.