Zarządzanie według standardów reklamy (ASA) poparło reklamy Gala Interactive w wielkiej Brytanii, ale odrzucił skargi, mające na Betfair i PlayOJO.Telewizyjna reklama operatora Betfair, a także reklama Skill on Net na YouTube dla kasyn PlayOJO i Gala Interactive Galaspins.com reklama TELEWIZYJNA, skarg, które zostały już rozwiązane.Dwie reklamy telewizyjne Betfair były kwestionowane, ponieważ w nich pojawiła się aktor, który "na widok był mniej niż 25 lat."Ocena reklam pokazała, że skarga nie powinna być zrealizowana na podstawie tego, że aktor w rzeczywistości miał 27 lat.Kampania PayOjo na YouTube wywołała protest powoda na podstawie tego, że "zasugerowała, że hazard może zapewnić zbawienie od problemów osobistych, takich jak samotność i depresja" ze swoimi linkami do "szukaj swojego Оджо".Po dokonaniu oceny reklama została uznana za które nie naruszają Kodeks CAP, ponieważ wyrażenie "znajdź swojego Оджо" "nie sądziłam, że hazard może zapewnić ucieczka".Gala Interactive mniej szczęścia z jej Galaspins.com reklama.Stwierdzono, że reklama naruszyła zasady KAPITANIE-kodu w wyniku jego wiersza "zobacz, czy masz talent", która zasugerowała, że "widzowie mogą wykazywać pewien stopień doskonałości", aby wpłynąć na wynik gry.W wyniku reklama nie będzie mógł pojawić się w swojej obecnej formie. kursy 10 czerwonych z rzędu w ruletce.